optymalizacja i pozycjonowanie stron www

2002 r wcześniej funkcjonował anglojęzyczny ?web

Termin ?pozycjonowanie? pojawił się ok.
2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny ?web positioning?.
Pierwsze powszechnie znane ?polskie? Google bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła ?kretyn? (zwykle jako pierwszy wynik).
Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Outbound Marketing (ang.

outbound ? ?wychodzący?) ? to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję.

W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing

Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych i kilka faktów z Wikipedii

optymalizacja i pozycjonowanie stron www
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.
Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego.

Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

.